Aktuality

Projekt IPs Datová politika rozšiřuje svůj tým a hledá další motivované analytiky

19. 5. 2023

Na MŠMT rozjíždíme důležitý projekt s názvem IPs Datová politika, který pomůže dělat kvalitní politiku založenou na datech. Práce bude dost, a proto hledáme nové lidi, kteří do toho půjdou s námi, a to nejen v pozici analytiků. Seznam pozic a jejich popis jimi vykonávazných činností naleznete níže.  Pro ty z Vás, kdo máte zájem, jsme připravili krátký dotazník, více

Projekt MŠMT IPs Datová politika hledá juniorního a seniorního analytika

18. 5. 2023

O jakou jde pozici Na jedno z našich pracovních míst na Ministerstvu školství (MŠMT) hledáme kolegu/kolegyni na pozici Analytika a Seniorního analytika. Jaké činnosti se na takových místech vykonávají Analytik – tým provazby na trh práce: Seniorní analytik: Co je vhodné pro dané pozice Pokud máte analytické a kritické myšlení a jste navíc pečliví, důslední více

Projekt MŠMT IPs Datová politika hledá svého evaluátora

17. 4. 2023

O jakou jde pozici Na jedno z našich pracovních míst na Ministerstvu školství (MŠMT) hledáme kolegu/kolegyni na pozici Metodika evaluací (vnitřního fungování projektu a průběžného nastavování). Jaké činnosti se na takovém místě vykonávají Co je vhodné pro danou pozici Pokud máte analytické a kritické myšlení a jste navíc pečliví, důslední a máte smysl pro pro více

Financování pozice ukrajinského asistenta pedagoga ve školách na období leden-srpen 2023

28. 2. 2023

Úvod věstníku Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v návaznosti na usnesení vlády ze dne 6. dubna 2022 č. 285 ke stanovení strategických priorit vlády České republiky ke zvládání dopadů uprchlické vlny související s invazí Ruské federace na Ukrajinu a usnesení vlády ze dne 22. června 2022 č. 560 o změně usnesení vlády ze dne 6. dubna 2022 více

ČŠI a SYPO společně o začínajících učitelích

25. 1. 2023

Zástupci České školní inspekce a projektu SYPO Národního pedagogického institutu ČR se na společném setkání na konci roku 2022 věnovali možnostem podpory škol se začínajícími učiteli. Více než 300 inspektorů z celé ČR se seznámilo se závěry, které vyplynuly z pilotáže Modelu systému podpory začínajících učitelů projektu SYPO, nebo s novými materiály k adaptačnímu procesu začínajících učitelů. Inspektoři více

Změna financování asistentů pedagoga

3. 11. 2022

Současné nastavení V současnosti je zajištění podpory vzdělávání žáků asistentem pedagoga v základních školách a školních družinách řešeno prostřednictvím podpůrných opatření doporučených školskými poradenskými zařízeními (ŠPZ) konkrétnímu žákovi. Tento systém ale nedává školám, samotným asistentům a v konečném důsledku ani žákům jistotu a perspektivu stability. Je totiž nutné si uvědomit, že tato pracovní pozice není pozicí osobního asistenta žáka, více

Speciální pedagog a školní psycholog pro každou ZŠ

23. 6. 2022

Co je cílem institucionalizace podpůrných pozic Cílem procesu institucionalizace je nastavit systém tak, aby služeb školního psychologa a školního speciálního pedagoga mohlo využívat co nejširší spektrum žáků, kteří vykonávají povinnou školní docházku, a zároveň byla dlouhodobě zajištěna profesní stabilita těchto pozic. Jak bude institucionalizace podpůrných pozic probíhat Od začátku zavedení inkluzívního systému vzdělávání v České republice (r. více

Odebírejte novinky o školství
a vzdělávání srozumitelně a včas
Zadejte váš e-mail a naše novinky a upozornění vám budou chodit přímo do e-mailu. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross Skip to content