Aktuality

ČŠI a SYPO společně o začínajících učitelích

25. 1. 2023

Zástupci České školní inspekce a projektu SYPO Národního pedagogického institutu ČR se na společném setkání na konci roku 2022 věnovali možnostem podpory škol se začínajícími učiteli. Více než 300 inspektorů z celé ČR se seznámilo se závěry, které vyplynuly z pilotáže Modelu systému podpory začínajících učitelů projektu SYPO, nebo s novými materiály k adaptačnímu procesu začínajících učitelů. Inspektoři více

Veřejná konzultace k pracovní verzi DZ ČR 2023-2027 zahájena

15. 12. 2022

Odkaz na formulář pro zpětnou vazbu online formulář -> KONZULTACE BYLA UKONČENA 16. 1. 2023 na začátku dne! Abychom s Vašimi připomínkami mohli pracovat, žádáme Vás o vyplnění všech povinných polí, tedy Vašich kontaktních údajů a zejména Vámi navrhovaného nového znění opatření či klíčové aktivity, a to včetně odůvodnění Vámi navrhované změny. Zaslané vstupy bez více

Školní informační systémy (ŠIS) pro mateřské školy

12. 12. 2022

Přínos ŠIS Přínos ŠIS spočívá především ve vedení školní matriky, evidenci třídních knih, sledování docházky, komunikaci s rodiči, automatickém generování dokumentů, ale třeba také v plánování akcí, objednávání jídel či evidenci plateb. Smyslem je, aby všechny potřebné funkcionality měli učitelé, ředitelé i rodiče na jednom místě. Nově budou předávat individuální údaje také mateřské školy Zatímco pro základní více

Vzniká Dlouhodobý záměr vzdělávání České republiky 2023-2027

11. 11. 2022

Kulaté stoly a konzultace se širokou veřejností V listopadu a prosinci 2022 proběhne řada kulatých stolů a konzultací s odbornými skupinami i širokou odbornou veřejností k prioritním oblastem. Zveme vás tak na on-line setkání, kde budou prioritní oblasti a návrhy opatření, včetně návaznosti na postup a plnění cílů Strategie 2030+, poprvé veřejně prezentovány. Následovat bude více

Změna financování asistentů pedagoga

3. 11. 2022

Současné nastavení V současnosti je zajištění podpory vzdělávání žáků asistentem pedagoga v základních školách a školních družinách řešeno prostřednictvím podpůrných opatření doporučených školskými poradenskými zařízeními (ŠPZ) konkrétnímu žákovi. Tento systém ale nedává školám, samotným asistentům a v konečném důsledku ani žákům jistotu a perspektivu stability. Je totiž nutné si uvědomit, že tato pracovní pozice není pozicí osobního asistenta žáka, více

Odebírejte novinky o školství
a vzdělávání srozumitelně a včas
Zadejte váš e-mail a naše novinky a upozornění vám budou chodit přímo do e-mailu. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross Skip to content