Міністерство освіти відкриває телефонну лінію про допомогу українським родинам
23. 9. 2022Листівка інформаційної лінії українською мовою více
Листівка інформаційної лінії українською мовою více
Letáky infolinky v češtině a ukrajinštině letak-infolinky-českyStáhnout листівка інформаційної лінії українською мовоюStáhnout Více informací k tématu Další informace k tomuto tématu jsou k dispozici na: FAQ v době válečného konfliktu na Ukrajině (web edu.cz). více
Přehledová tabulka ke stažení více
Úvod Dnešní svět poskytuje nepřeberné množství možností, jak zapojit moderní digitální technologie do výuky, což zvyšuje nároky nejen na pedagogy, ale také na jejich žáky. Pedagogové by měli být motivováni ve své výuce využívat digitální technologie tak, aby mohli plně rozvíjet digitální gramotnost a informatické myšlení svých žáků. Proto je zapotřebí vybudovat kvalitní digitální infrastrukturu více
Jednotlivá doporučení Začlenění žáka do vzdělávání je hlavním cílem Je vhodné vnímat, že vzdělávací cíle, metody výuky i způsoby hodnocení mohou být výrazně odlišné od běžné výuky, pokud slouží k začlenění žáka do vzdělávání. A o to jde v případě ukrajinských žáků především. Nebojte se upravit vzdělávací obsah, cílem je adaptace Vzdělávací obsah, metody výuky více
Tento metodický materiál Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy slouží jako podpora MŠ, ZŠ, SŠ a konzervatoří k možnosti zajištění ukrajins více
Webinář pro ředitele - videozáznam na YouTube Otázky a odpovědi k webináři Kapacity, rejstřík, počty ve třídách Problematika kapacit je řešena v § 2 a § 7 zákona LEX UKRAJINA 2. Nejvyšší počty dětí ve třídách se zákonem Lex Ukrajina nijak nemění, platí standardní pravidla a možnost pro zřizovatele navýšit max. o 4 děti/žáky. Pokud více
Více viz letáky více
Výběr zajímavých informací / Підбірка цікавої інформації Více viz letáky / Більше дивіться у листівках více
1. Nástroj pro ověřování jazykových kompetencí z češtiny jako druhého jazyka u žáků ZŠ s odlišným mateřským jazykem (OMJ) Jde o: Tyto dílčí nástroje mohou být použity komplexně k hlubší jazykové diagnostice žáka, nebo samostatně. Jazykový test z češtiny pomáhá učiteli zjistit, se kterými komunikačními dovednostmi v češtině jako druhém jazyce mají žáci s OMJ více