Střední článek podpory hledá regionální metodiky do Jihomoravského a Zlínského kraje
23. 9. 2024Pokud máte zájem se k nám připojit, podívejte se na celé znění inzerátů více
Pokud máte zájem se k nám připojit, podívejte se na celé znění inzerátů více
Prezentace Záznam z průběhu webináře ke zpracování výkazů PAM 2024 (11. 9. 2024) Přímý odkaz na videozáznám na youtube. Zdroj: MŠMT 2024. Sběry statistických dat / Regionální školství / Výkazy PAM. Web: https://msmt.gov.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/statistika-skolstvi/vykaz-p-1-04-1 více
Prezentace Záznamy z průběhu webinářů UPOZORNĚNÍ: ve videozáznamu u výkladu ke str. 55 v prezentaci došlo k chybnému výkladu, platí text v prezentaci, tedy "Pokud jsou žáci plnící docházku dle § 38 nebo § 41 školského zákona organizačně začleněni v samostatné třídě, neí tato třída zahrnuta do počtu tříd v oddíle III. (resp. IIIA.)" Termíny Přehled termínů předávání více
Pokud máte zájem se k nám připojit, podívejte se na celé znění inzerátu. více
Ve druhém článku ze série „Jak na školní infrastrukturu?“ se zaměříme na konkrétní oblasti ze Standardu konektivity škol a na Průvodce ke Standardu konektivity škol. Cílem článku je představit témata, která jsou pro funkční a bezpečnou digitální infrastrukturu klíčová. Standard konektivity škol napoví, na co se ve školní digitální infrastruktuře zaměřit a Průvodce ke standardu více
Na začátku nového školního roku jsme pro školy připravili "Soubor pedagogicko-organizačních informací 2024/2025" (SPOI). Dokument je určen pro mateřské, základní, základní umělecké, střední a vyšší odborné školy, konzervatoře, jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky a školská zařízení. V textu naleznete potřebné informace k organizaci školního roku, aktuální změny školské legislativy, důležité novinky pro jednotlivé druhy více
Hlavní informace Na odborném panelu se svými zkušenostmi, nápady a podněty k tématu profesní učící se komunity a jejich přínosu v kurikulární práci škol vystoupili Účastníci si pochvalovali rozmanitost příspěvků a užitečné informace od organizací, které mají s tématem učících se komunit dlouholeté zkušenosti. V závěru probíhala diskuze ve skupinách o tom, jaký mají profesní více
V letošním školním roce se bezmála 157 tisíc uchazečů hlásilo na střední školy, z 93 % se jednalo o žáky ze základních škol. Samotný výběr střední školy je nejen výzvou pro žáka, ale často i pro celou jeho rodinu. Jakým směrem se bude dynamicky se proměňující trh práce vyvíjet, lze jen velmi těžko odhadovat. Dnešní více
Newsletter ke stažení Financováno z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ (IPs Datová politika), reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_005/0002901.“ více
Kapitoly analýzy Analýza obsahuje v úvodu manažerské shrnutí, teoretická východiska analýzy včetně současného poznání, poznámky k metodologii a samotnou analytickou část, která se dělí do pěti podkapitol: Každá z podkapitol je zakončena závěry vyplývajícími z provedené analýzy. Analytická zjištění a na ně navázaná doporučení obsažená v manažerském shrnutí a celé analýze mohou přispět k podpoře dalšího rozvoje čtenářských dovedností žáků v více