Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Reformy
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Aktuality

Metodická podpora NPI ČR v rámci projektů NPO 3.1 DIGI a NPO 3.1 - AIDIG se blíží ke konci

12. 11. 2025

Digitalizace ve vzdělávání a modernizace vzdělávacího obsahu patří mezi klíčové směry současných změn ve školství. Národní pedagogický institut ČR (NPI ČR) proto poskytuje školám komplexní metodickou podporu prostřednictvím projektů NPO 3.1 DIGI a NPO 3.1 – AIDIG, financovaných z Národního plánu obnovy (NPO), komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace. Rozsáhlá bezplatná nabídka kurzů, více

Sociální role školy

14. 10. 2025

Praha, 14. října 2025 - Sociální role školy je už dlouho diskutovaným pojmem, který nabývá v posledních letech na významu, a to nejen se zvyšujícím s více

Národní plán obnovy a digitalizace ve vzdělávání: Podpora škol v letech 2020–2026 přehledně v infografikách

16. 9. 2025

Národní plán obnovy, komponenta 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace, představuje významný impuls pro modernizaci českého školství. Od roku 2020 byly z této komponenty školy finančně podpořeny při nákupu digitálních učebních pomůcek a v prevenci digitální propasti u znevýhodněných žáků. V souvislosti s revizemi rámcových vzdělávacích programů hraje důležitou roli také poskytovaná metodická podpora více

Projekt NPO 3.1 – AIDIG: Podpora umělé inteligence ve vzdělávání a rozvoj digitálních kompetencí učitelů

8. 7. 2025

Národní pedagogický institut ČR realizuje od ledna 2024 v rámci Národního plánu obnovy projekt NPO 3.1 – AIDIG, jehož cílem je rozvoj digitálních kompetencí učitelů všech stupňů škol. Projekt staví na evropském kompetenčním rámci DigCompEdu a reaguje na výzvy spojené s nástupem generativní umělé inteligence, kyberbezpečností či mediální gramotností. Učitelům nabízí cílené vzdělávací programy a více

Podpora dětí s epilepsií ve školách: nové metodické doporučení

29. 4. 2025

Příloha č. 2 ke Společnému sdělení MŠMT a MZ nabízí školám konkrétní postupy, jak vytvořit prostředí umožňující dětem s epilepsií plnohodnotnou účast na vzdělávání a školních aktivitách. Zdůrazňuje, že děti s epilepsií nemají být bezdůvodně vyčleňovány, a že případná omezení jejich činnosti musí být vždy podložena odborným lékařským stanoviskem. Součástí doporučení je zejména: Metodika školám více

Jednotný metodický
portál MŠMT
V případě zájmu nám můžete zadat Váš váš e-mail a jakmile naše novinky spustíme budeme Vás informovat na Váš email. Odběr novinek samozřejmě můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content