Druhý ročník hackathonu DigiEduHack realizovaný organizací Czechitas společně s Národním pedagogickým institutem a Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy se zaměřil na využití chytrých telefonů ve vzdělávání. Přes sto účastníků z řad odborníků, učitelů i studentů bylo rozděleno do jedenácti týmů. DigiEduHack probíhal 9.–10. listopadu on-line.
Vítězem DigiEduHack se stal projekt s názvem Navigatiq pro učitele a žáky ZŠ, SŠ a gymnázií (prezentace projektu). Aplikace poskytuje učitelům informace, které jim pomohou kvalitně se připravit na výuku, a zároveň jim během samotné hodiny dodá od studentů zpětnou vazbu k pochopení probírané látky. Učitelé také mají možnost reagovat na aktuální situaci individuálním přístupem a po skončení hodiny rovněž získat zpětnou vazbu pro další rozvoj.
Druhé místo pak získal chatbot Edu-AI (prezentace projektu), který má pomoci studentům před přijímacími zkouškami. Chatbot má přehled o tom, co už student umí, látku rozvrhuje do pravidelné výuky a samozřejmě komunikuje přes smartphone, takže je dostupný kdekoliv a kdykoliv.
Třetí místo obsadila profesní sociální síť pro studenty s názvem Conwo (prezentace projektu). To je jednoduchá a především bezpečná sociální síť pro studenty SŠ, kde se mohou „vzájemně filtrovat“ podle zájmů, zkušeností a znalostí pro společné projekty, a díky tomu sestavit ten nejvhodnější tým.
Novinkou letošního roku bylo ocenění ve formě mentoringu, které mohly obdržet i týmy mimo stupínek vítězů:
Druhý ročník DigiEduHack uspořádala organizace Czechitas společně s Národním pedagogickým institutem a Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.