Setkání ředitelů škol nad tématem sociální role školy
20. 11. 2024Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Ministerstvo zdravotnictví ČR vydalo stanovisko ke školnímu stravování prostřednictvím Dodatku k příloze č. 1 bodu 2 vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů. Toto stanovisko je určeno primárně pro provozovatele školních jídelen, tj. MŠ, ZŠ, SŠ, konzervatoře, VOŠ, ZUŠ a SVČ. Stanovisko se zaměřuje na úpravy plnění skupiny Tuk volný a více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zpracovalo metodický materiál týkající se plnění povinné školní docházky v zahraničí podle § 38 školského zákona. Účelem materiálu je poskytnout základním školám a nižším ročníkům víceletých gymnázií informační podporu pro správný postup při vzdělávání žáka v zahraničí.
Samotný projekt Podpora rovných příležitostí (PROP) se primárně zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním. Je financován z Národního plánu obnovy (NPO) a jeho součástí je podpora škol, pedagogů i rodin, a především samotných žáků. Tuto podporu pak zprostředkovává Národní pedagogický institut České republiky. Hosty úvodního panelu byli zástupci vedení Ministerstva školství a tělovýchovy ČR Martina více
Místa pro školní psychology Místa pro speciální pedagogy Místa pro sociální pedagogy více
MŠMT doporučuje... Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy pro školy a školská zařízení připravilo materiál, ve kterém Vám chceme poskytnout základní podklad k aplikaci těchto změn ve Vaší organizaci. Informace jsou zaměřené na úpravu podmínek práce na dálku (tzv. „home office“), na změny v oblasti dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, na novinky u doručování v pracovněprávních vztazích i dalšími instituty, a to vše více
Linie školního poradenství projektu Podpora rovných příležitostí Linie školního poradenství projektu Podpora rovných příležitostí NPI ČR podporuje školy, které jsou zapojeny do Národního plánu obnovy. Jedná se o školy, které čerpají finance na posílení poradenských pozic (školní psycholog, speciální pedagog, sociální pedagog, adaptační koordinátor, koordinátor inkluze a kariérový poradce) pro práci se žáky se sociálním více