Představujeme Mapu spádovosti: nový nástroj pro rodiče, školy i odborníky
6. 12. 2024Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Dne 15. 11. 2024 bylo zahájeno mimořádné šetření na základních školách, které v roce 2024 čerpaly nebo aktuálně čerpají podporu v rámci Výzvy č. 02_22_002 Šablony pro MŠ a ZŠ I Operačního programu Jan Amos Komenský (OP JAK) pro pozice školní psycholog nebo speciální pedagog. Jak jste již byli informováni, financování těchto specializovaných pozic bude více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Rádi bychom Vám představili naši novou vedoucí týmu pro Zlínský kraj, Martinu Pinďákovou. Martina se k nám připojila před necelým rokem na pozici regionálního metodika, kde se svou odborností, nasazením a lidským přístupem stala nepostradatelnou součástí našeho týmu. Díky jejímu odhodlání a schopnostem se nyní posouvá do vedoucí role, kde bude mít na starosti koordinaci více
Pokud se zajímáte o digitální technologie nebo byste chtěli digitální vzdělávání ve škole posunout na vyšší úroveň, pak je pro vás Roadshow pro školy 2024 výbornou příležitostí. Máte jedinečnou šanci získat nejnovější tipy a rady pro moderní výuku a zároveň sdílet s dalšími účastníky své nápady a příklady dobré praxe. Ve dnech 30. 9. – více
MŠMT připravilo aktuální informace týkající se financování školních psychologů a speciálních pedagogů na základních školách od ledna 2025, a to s ohledem na jejich končící finanční podporu v běžných základních školách z prostředků OP JAK. Udržení školních psychologů a školních speciálních pedagogů ve vzdělávacím systému ČR považuje MŠMT za jednu ze stěžejních priorit a současně více
Mateřské a základní školy mají poslední možnost získat evropské peníze z tzv. šablon prostřednictvím Operačního programu Jan Amos Komenský. Nabízí se tak příležitost, jak se zaměřit na některá velmi důležitá témata v českém školství, která nebyla dosud v řadě škol upřednostňována. Na základě velkého množství zjištění, dat a doporučení z nejrůznějších národních i mezinárodních šetření více
Ve druhém článku ze série „Jak na školní infrastrukturu?“ se zaměříme na konkrétní oblasti ze Standardu konektivity škol a na Průvodce ke Standardu konektivity škol. Cílem článku je představit témata, která jsou pro funkční a bezpečnou digitální infrastrukturu klíčová. Standard konektivity škol napoví, na co se ve školní digitální infrastruktuře zaměřit a Průvodce ke standardu více