Šesté jednání Konventu se konalo 6. prosince 2024
12. 11. 2024Video k 6. jednání Konventu: Podklady pro jednání: více
Video k 6. jednání Konventu: Podklady pro jednání: více
Program 12:00 – 14:00 Práce s heterogenním kolektivem a wellbeingOdklady povinné školní docházky a přechod mezi MŠ a ZŠ 14:00 – 14:30 Přestávka 14:30 – 16:00 Kompetenční rámec učitele/ky Na tomto odkazu najdete záznam z jednání Konventu: Podklady pro jednání Program v Brně pokračuje festivalovým setkáním Evropa jako education village. Festivalové setkání Hrad Špilberk 24. 6. více
Video k 4. jednání Konventu Podklady pro jednání více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zpracovalo metodický materiál týkající se plnění povinné školní docházky v zahraničí podle § 38 školského zákona. Účelem materiálu je poskytnout základním školám a nižším ročníkům víceletých gymnázií informační podporu pro správný postup při vzdělávání žáka v zahraničí.
Program: 9:30 – 10:00 Zahájení 10:00 – 11:00 Kroky k udržitelnému a férovému financování regionálního školství 11:00 – 11:30 Přestávka 11:30 – 12:30 Výsledky českých žáků v českých i mezinárodních srovnáních – PISA a ČŠI 12:30 – 13:00 Shrnutí a závěry Video ke 3. jednání Konventu Podklady pro jednání více
Video ke 2. jednání Konventu Záznam jednání je zde https://www.youtube.com/live/k4QhPXe4Ai0?app=desktop Podklady pro jednání Veřejná konzultace Dlouhodobého záměru vzdělávání ČR 2023-2027 (web) více
Video záznam z 1. jednání Konventu k přehrátí Záznam jednání - odkaz ZDE Podklady pro jednání více
Co je cílem šetření? Toto šetření považujeme za zásadní pro strategické plánování dalšího postupu v oblasti poskytování vzdělávání pro děti a žáky z Ukrajiny a pro koordinaci dalšího postupu. Metodická podpora ke sběru dat Odkaz na dotazník: https://sberdat.uiv.cz/login Metodické telefonní linky ke sběru dat Rovněž budou po dobu šetření v provozu 2 metodické telefonní linky: více
Zástupci České školní inspekce a projektu SYPO Národního pedagogického institutu ČR se na společném setkání na konci roku 2022 věnovali možnostem podpory škol se začínajícími učiteli. Více než 300 inspektorů z celé ČR se seznámilo se závěry, které vyplynuly z pilotáže Modelu systému podpory začínajících učitelů projektu SYPO, nebo s novými materiály k adaptačnímu procesu začínajících učitelů. Inspektoři více
Co je cílem šetření? Toto šetření považujeme za zásadní pro strategické plánování na základě identifikace potřeb škol a školských zařízení, zapojením se do tohoto šetření získáte možnost ovlivnit budoucí nasměrování programů, podpory, financování či vzdělávací politiky státu, Vašeho kraje a zřizovatele. Metodická podpora a další informace ke sběru dat Odkaz na dotazník: https://sberdat.uiv.cz/login Kontakty pro více