Představujeme Mapu spádovosti: nový nástroj pro rodiče, školy i odborníky
6. 12. 2024Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Video k 6. jednání Konventu: Podklady pro jednání: více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Více informací na zapojmevsechny.cz více
Rádi bychom Vám představili naši novou vedoucí týmu pro Zlínský kraj, Martinu Pinďákovou. Martina se k nám připojila před necelým rokem na pozici regionálního metodika, kde se svou odborností, nasazením a lidským přístupem stala nepostradatelnou součástí našeho týmu. Díky jejímu odhodlání a schopnostem se nyní posouvá do vedoucí role, kde bude mít na starosti koordinaci více
Pokud se zajímáte o digitální technologie nebo byste chtěli digitální vzdělávání ve škole posunout na vyšší úroveň, pak je pro vás Roadshow pro školy 2024 výbornou příležitostí. Máte jedinečnou šanci získat nejnovější tipy a rady pro moderní výuku a zároveň sdílet s dalšími účastníky své nápady a příklady dobré praxe. Ve dnech 30. 9. – více
Ve druhém článku ze série „Jak na školní infrastrukturu?“ se zaměříme na konkrétní oblasti ze Standardu konektivity škol a na Průvodce ke Standardu konektivity škol. Cílem článku je představit témata, která jsou pro funkční a bezpečnou digitální infrastrukturu klíčová. Standard konektivity škol napoví, na co se ve školní digitální infrastruktuře zaměřit a Průvodce ke standardu více
V rozhovoru s novou ředitelkou ZŠ T. G. Masaryka v Rajhradu jsme se dozvěděli o její rychlé cestě k vedení školy po nečekané události, která změnila směr její kariéry. Škola, kterou nyní vede, je známá svým moderním vybavením a péčí o prostředí. Spolupráce se středním článkem jí poskytla potřebnou podporu při řešení administrativních i pedagogických více
Přehled nezaměstnanosti Pro jednotlivé kraje je v tabulkách uvedena celková míra nezaměstnanosti absolventů oborů vzdělání s výučním listem za období posledních pěti let a dále míra nezaměstnanosti těchto absolventů podle skupin oborů v předchozích pěti letech. Poslední sloupec představuje průměrnou nezaměstnanost absolventů, která byla vypočtena jako průměrné procento nezaměstnanosti v jednotlivých letech 2020-2024. Při výpočtu více