Důležitá informace pro školy: Dodatečný sběr údajů o doučování z Národního plánu obnovy
13. 6. 2024Probíhá dotazníkové šetření za všechny 3 období doučování z NPO. Prosíme o vyplnění údajů do 19. 6. 2024 více
Probíhá dotazníkové šetření za všechny 3 období doučování z NPO. Prosíme o vyplnění údajů do 19. 6. 2024 více
O výzvě Dotace na základě této Výzvy je poskytována podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů, a vychází z investice Komponenty 3.2. Národního plánu obnovy. Výzva je zaměřena na posílení školy jako instituce připravené na práci s žáky se sociálním znevýhodněním a heterogenními více
O výzvě Dotace na základě této Výzvy je poskytována podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů, a vychází z investice Komponenty 3.2. Národního plánu obnovy. Výzva je zaměřena na posílení školy jako instituce připravené na práci s žáky se sociálním znevýhodněním a heterogenními více
Kapitoly analýzy Analýza obsahuje v úvodu manažerské shrnutí, teoretická východiska analýzy včetně současného poznání, poznámky k metodologii a samotnou analytickou část, která se dělí do pěti podkapitol: Každá z podkapitol je zakončena závěry vyplývajícími z provedené analýzy. Analytická zjištění a na ně navázaná doporučení obsažená v manažerském shrnutí a celé analýze mohou přispět k podpoře dalšího rozvoje čtenářských dovedností žáků v více
Aktuálně do našeho týmu hledáme nové kolegy na pozici krajský koordinátor/vedoucí týmu pro Zlínský kraj a regionální metodiky pro Pardubický a Olomoucký kraj. Máte zkušenost z oblasti školství a znalost zákonů z oblasti školské legislativy? Je možné, že hledáme právě vás! více
Praha, 14. května 2024 – MŠMT projednalo plánované aktivity a kroky pro plnění Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky 2023–2027 s odbornými asociacemi a partnery v oblasti školství a vzdělávání. Pochopení a zapojení všech stran pomůže modernizaci českého školství. MŠMT zahájilo začátkem roku 2024 další fázi implementace Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ prostřednictvím realizace více
Dne 16. května 2024 bylo v e-Sbírce publikováno nařízení vlády č. 110/2024 Sb., které mění nařízení o maximálním počtu hodin výuky financovaného ze státního rozpočtu pro MŠ, ZŠ a konzervatoře, s účinností od 1. září 2024. Organizace vzdělávání musí být pro školní rok 2024/2025 plánována podle nových podmínek, přičemž metodika pro výpočet PHmax se nemění. více
Jste z Ústeckého nebo Zlínského kraje a orientuje se ve školské problematice? Aktuálně do našeho týmu Středního článku podpory hledáme nové kolegy. více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy rozděluje školám finanční prostředky z Národního plánu obnovy (NPO) v rámci komponenty 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace. Tato finanční intervence souvisí se změnami a revizemi vzdělávacího kurikula, které postupně základní a střední školy realizují. Od roku 2020 bylo možné čerpat finanční prostředky na podporu distanční výuky a od roku 2022 na více
Řízení 11 sloučených mateřských škol může být náročným úkolem, ale z pohledu ředitelky Vladimíry Priputenové to přináší i mnoho výhod. Sloučení do jednoho právního subjektu přineslo strategický rozvojový plán a zvýšení kvality předškolního vzdělávání v Trutnově. Být ředitelkou 11 sloučených mateřských škol může být náročným úkolem, jak na to ze své pozice nahlížíte vy? Ve více