Nová stránka s výstupy pokusného ověřování na malých třídních kolektivech ZŠ
15. 9. 2021V sekci „Podpora škol“ byly zveřejněny výstupy Pokusného ověřování - malé kolektivy s úplným názvem: „Organizace, způsob a formy vzdělávání v základn více
V sekci „Podpora škol“ byly zveřejněny výstupy Pokusného ověřování - malé kolektivy s úplným názvem: „Organizace, způsob a formy vzdělávání v základn více
Proč Národní plán doučování Pandemie COVID -19 zasahuje do režimu vzdělávání na českých školách již bezmála jeden a půl roku. Výluka prezenční výuky nejen že negativně zasáhla do dosavadních studijních návyků a vzdělávání všech žáků, ale zvýšila rozdíly mezi školami a jednotlivými žáky, zatímco jedněm prospěla nebo je alespoň příliš nezasáhla, u jiných se vzdělávací více
Video pozvánka na vzdělávací moduly Online vzdělávání přístupné zdarma všem zájemcům Příručka Gramotnosti v ŠVP Mapa gramotností Doprovodné odkazy vstup do online vzdělávání PPUČ/GRAMOTNOSTI.PRO příručka pro koordinátory ŠVP na ZŠ výstupy závěrečné konference PPUČ soupis výstupů projektu PPUČ kampaň Gramotnosti pro život - Učíme v souvislostech - web více
V pilotním okresu Svitavy působí od 1. září 2021 Stanislava Vaněčková. Na pozici metodičky posílila dosavadní tým, který zde poskytuje podporu mateřským a základním školám. Jejím životním mottem je „Když se chce, všechno jde“. více
„Kantořině“ se věnuje přes třicet let. Začínal jako učitel na ZŠ na Praze 1, později působil jako vychovatel na učilišti ČKD Praha. V letech 1998–2014 učil na gymnáziu v Lanškrouně a v roce 2016 se stal ředitelem Základní školy a Mateřské školy Tatenice u Lanškrouna. Absolvoval Fakultu tělesné výchovy a sportu na Univerzitě Karlově, obor tělesná výchova a více
S týmem středního článku nově jako metodik pro legislativní oblast spolupracuje Mgr. Marie Picková. Ředitelům i zřizovatelům bude pomáhat při řešení složitějších otázek v oblasti školského zákona, zákona o pedagogických pracovnících a souvisejících vyhlášek. více
Ministerstvo školství zaslalo školám balíček informací na nový školní rok 2021–2022. Nejzásadnější z hlediska fungování je manuál k provozu škol a školských zařízení a testování na covid-19. Záměrem je umožnit výuku a další školní aktivity v co největším rozsahu. Dalším materiálem je metodické doporučení a náměty, jak pracovat se vzdělávacím obsahem a jak vhodně využít doučování žáků, kteří více
Obsah a účel metodického doporučení Během dlouhého období distančního vzdělávání, a zejména ve školním roce 2020/2021, kdy již všichni disponovali mnoha zkušenostmi z distančního vzdělávání realizovaného na jaře 2020, většina ředitelů škol úspěšně plnila úkoly spojené s řízením a koordinací této formy výuky a snažila se dělat maximum možného pro zajištění udržitelné formy a odpovídající více
Proč Národní plán doučování Pandemie COVID -19 zasahuje do režimu vzdělávání na českých školách již bezmála jeden a půl roku. Výluka prezenční výuky nejen že negativně zasáhla do dosavadních studijních návyků a vzdělávání všech žáků, ale zvýšila rozdíly mezi školami a jednotlivými žáky, zatímco jedněm prospěla nebo je alespoň příliš nezasáhla, u jiných se vzdělávací více
Vladimíra Nováková je ve středním článku na centrále od 1. března 2021. Zatímco ostatní kolegové v oddělení poskytují podporu škol a zřizovatelů, ona se snaží pomáhat zase jim. Různorodost její práce je asi nejcharakterističtější přívlastek: od organizování webinářů a konferencí, psaní článků, přípravy karet škol přes hromadnou komunikaci s řediteli a zřizovateli až po běžné administrativní více