MŠMT vydalo metodický výklad k pojmu "digitální učební pomůcka"
5. 11. 2021Více se dozvíte v metodickém výkladu MŠMT s názvem Digitální technologie jako učební pomůcka. více
Více se dozvíte v metodickém výkladu MŠMT s názvem Digitální technologie jako učební pomůcka. více
Od nástupu pandemie covid-19 Česká školní inspekce sledovala a vyhodnocovala realizaci distančního vzdělávání a nabízela pro jeho udržitelnost a efektivitu konkrétní doporučení. V letošním školním roce Česká školní inspekce sleduje a hodnotí dopady pandemie na přípravu a organizaci vzdělávání, na práci učitelů i na samotné vzdělávání žáků přímo ve školách. I když je vzdělávání realizováno prezenčně, dochází ke stanovování karantén tříd i celých škol. Protože lze předpokládat, že se karanténa bude postupně dotýkat mnoha tříd a škol, připravila Česká školní inspekce na základě zkušeností, které školy v průběhu realizace více
Žáci se na základě praktického cvičení seznámili s tím, jak vypadá opravdový kybernetický útok. Na reálné průmyslové lince (plně funkční model výrobního procesu řízeného SCADA systémem) žáci viděli, jak se dá samotný systém napadnout a jak se dá naopak bránit. V předem připravené třídě byl umístěn výrobník na popcorn, který byl řízen systémem, jenž určoval jeho množství, více
Cílem edukačních videí jako celku je dosáhnout minimálních bezpečnostních standardů v zajištění školních infrastruktur, tak aby byli ochráněni všichni zřizovatelé, ředitelé, učitelé a tím pádem i žáci a studenti - všichni uživatelé školních sítí. více
Co je cílem aktualizace RVP pro gymnázia? Rámcový přehled úprav Vzdělávací oblast Informatika a informační a komunikační technologie byla nahrazena vzdělávací oblastí Informatika s obsahem navazujícím na vzdělávací obsah vzdělávací oblasti Informatika v RVP ZV. V případě oborů Gymnázium a Gymnázium se sportovní přípravou je minimální časová dotace Informatiky 4 hodiny, je tedy shodná se současnou více
V sekci „Podpora škol“ byly zveřejněny výstupy Pokusného ověřování - malé kolektivy s úplným názvem: „Organizace, způsob a formy vzdělávání v základn více
Proč Národní plán doučování Pandemie COVID -19 zasahuje do režimu vzdělávání na českých školách již bezmála jeden a půl roku. Výluka prezenční výuky nejen že negativně zasáhla do dosavadních studijních návyků a vzdělávání všech žáků, ale zvýšila rozdíly mezi školami a jednotlivými žáky, zatímco jedněm prospěla nebo je alespoň příliš nezasáhla, u jiných se vzdělávací více
Video pozvánka na vzdělávací moduly Online vzdělávání přístupné zdarma všem zájemcům Příručka Gramotnosti v ŠVP Mapa gramotností Doprovodné odkazy vstup do online vzdělávání PPUČ/GRAMOTNOSTI.PRO příručka pro koordinátory ŠVP na ZŠ výstupy závěrečné konference PPUČ soupis výstupů projektu PPUČ kampaň Gramotnosti pro život - Učíme v souvislostech - web více
Obsah a účel metodického doporučení Během dlouhého období distančního vzdělávání, a zejména ve školním roce 2020/2021, kdy již všichni disponovali mnoha zkušenostmi z distančního vzdělávání realizovaného na jaře 2020, většina ředitelů škol úspěšně plnila úkoly spojené s řízením a koordinací této formy výuky a snažila se dělat maximum možného pro zajištění udržitelné formy a odpovídající více
Proč Národní plán doučování Pandemie COVID -19 zasahuje do režimu vzdělávání na českých školách již bezmála jeden a půl roku. Výluka prezenční výuky nejen že negativně zasáhla do dosavadních studijních návyků a vzdělávání všech žáků, ale zvýšila rozdíly mezi školami a jednotlivými žáky, zatímco jedněm prospěla nebo je alespoň příliš nezasáhla, u jiných se vzdělávací více