Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

SYPO: Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů

Základní informace o projektuCíle projektuKlíčové aktivity projektuHlavní výstupy projektu
Zahájení projektu:1. 1. 2018
Ukončení projektu:30. 10. 2022
Registrační číslo projektu:CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_052/0008363
Příjemce dotace:Národní pedagogický institut ČR
Výše dotace:348 415 000 Kč
Zdroj financování:Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Hlavním cílem projektu je vytvoření, ověření a implementace systému ucelené modulární podpory, která přispívá ke zvyšování profesního rozvoje vedoucích pracovníků v oblasti pedagogického řízení škol a učitelů v oblasti oborových didaktik, a to prostřednictvím profesních společenství využívajících širokého spektra forem kolegiální podpory a DVPP s definovanými kritérii kvality

  1. Řízení projektu – sestavení projektového týmu, nastavení řízení projektu, kontrolních mechanismů, koordinace činností projektu
  2. Evaluace – zajištění vnitřní i vnější zpětné vazby o realizaci aktivit projektu, analýza vzdělávacích potřeb vybraných cílových skupin projektu
  3. Spolupráce – vybudování znalostní základny pro řízení systémových změn a syntéza výstupů prostřednictvím odborných panelů, realizace odborných konferencí
  4. Kabinety – návrh a pilotní ověření modelu uceleného, průběžného a modulárního systému profesní podpory učitelů prostřednictvím sítě metodických kabinetů, pilotní ověření a implementace metodických kabinetů na národní, krajské a vybrané oblastní úrovni, vytvoření sítě krajských ICT metodiků
  5. Kvalita – vytvoření a pilotní ověření systému řízení kvality DVPP garantovaného MŠMT
  6. Management – návrh a pilotní ověření modelu uceleného, průběžného a modulárního systému podpory vedení škol, zejména v oblasti pedagogického řízení
  7. Podpora – realizace vzdělávacích programů pro členy metodických kabinetů, hodnotitele DVPP, učitele a ředitele v oblasti podpory začínajících učitelů
  8. Začínající učitel – návrh a pilotní ověření modelu uceleného, průběžného a modulárního systému podpory začínajících učitelů ve spolupráci s uvádějícími učiteli a vedením škol
  9. Veřejnost – informační podpora efektivních a inovativních forem profesního rozvoje pedagogických pracovníků
  • Doporučení pro optimalizaci sítě AOs na úrovni jednotlivých krajů
  • Optimalizovaná krajská síť AOs zohledňující výše uvedená doporučení
  • Pilotáž systému (vzorek min 500 osob opouštějící vzdělávací systém bez ukončeného středoškolského Analýzy potřeb vedení škol, koordinátorů ICT, začínajících učitelů, vedoucích předmětových komisí
  • Odborné panely
  • Odborné konference
  • Modely systému profesní podpory pro jednotlivé metodické kabinety
  • Síť krajských metodických kabinetů a ICT metodiků
  • Systém řízení kvality DVPP
  • Model komplexního, kontinuálního, modulárního systému podpory managementu škol
  • Stálá konference ředitelů
  • Vzdělávací programy, webináře => YouTube
  • Model komplexního, kontinuálního, modulárního systému podpory začínajících učitelů ve spolupráci s uvádějícími učiteli a vedením škol => materiály k začínajícím učitelům

Aktuality:

Odebírejte novinky o školství
a vzdělávání srozumitelně a včas
Zadejte váš e-mail a naše novinky a upozornění vám budou chodit přímo do e-mailu. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content