Nové praktické materiály pro školy se začínajícími učiteli
15. 6. 2022Školy se začínajícími učiteli mohou nově využívat bezplatné materiály, které jsou určené pro začínající a uvádějící učitele a pro členy vedení š více
Školy se začínajícími učiteli mohou nově využívat bezplatné materiály, které jsou určené pro začínající a uvádějící učitele a pro členy vedení š více
Novela nařízení vlády č. 75/2005 Sb., o stanovení rozsahu přímé vyučovací, přímé výchovné, přímé speciálně pedagogické a přímé pedagogicko-psychologi více
Zveme vás ke sledování živě streamované debaty ve čtvrtek 26. května od 15:00. Tématy budou: - Jak vybrat ty správné roboty do výuky? - Kde hledat in více
Několik informací pro ŠPZ Vzhledem k narůstajícímu počtu dotazů zasíláme upřesňující doporučení k přístupu k ukrajinským dětem, které na území České republiky pobývají za základě migrace způsobené válečným konfliktem, především k případným odkladům povinné školní docházky (OŠD). Školská poradenská zařízení (ŠPZ) při posouzení školní zralosti a vydání doporučení k OŠD postupují standardně jako u dětí více
Hosté: Mgr. David Dohnal, koordinátor revize RVP pro ICT a předseda předmětové komise informatiky na škole Gymnázium Jakuba Škody Přerov PhDr. Ing. Miroslava Zachariášová, ředitelka Gymnázia J. S. Machara v Brandýse nad Labem RNDr. Pavel Vlach, Ph.D, ředitel školy, Gymnázium a SOŠ Rokycany Účast je zdarma, bez nutnosti registrace. více
Celou metodiku naleznete v části webu Edu.cz - Metodické materiály pod názvem: Metodické doporučení pro zřizovatele k odměňování ředitelů. Zřizovatel určuje řediteli školy plat, hodnotí a stanovuje odměny. Schvalování nenárokových složek platu ředitele je v rámci České republiky velmi různorodé. Zatímco města, která zřizují více škol, mívají obvykle kritéria hodnocení a odměňování podrobně zpracována, menší obce více
Více o metodických kabinetech „Metodické kabinety přinesly do českého školství něco unikátního – spojily české učitele jednoho předmětu, daly jim možnost sdílet své zkušenosti a postřehy a navíc jim umožnily ovlivňovat nabídku vzdělávacích akcí a upravovat si je na míru. Nyní otvíráme dva poslední kabinety, které systém kabinetů završí.“ Mgr. Jiří Nekola, hlavní projektový manažer více
Co je cílem šetření? aktuální stav přijímání dětí/žáků z Ukrajiny ke vzdělávání aktuálně volné skutečné kapacity ve školách možnosti navýšení kapacit škol od září 2022. Toto šetření považujeme za zásadní pro strategické plánování dalšího postupu v oblasti poskytování vzdělávání pro děti a žáky prchající z Ukrajiny v okamžitém (jaro 2022) i střednědobém horizontu (školní rok 2022/2023). Metodická podpora více
Více o metodických aktivitách ČŠI Česká školní inspekce bude provádět metodicky orientované návštěvy škol s vyšším počtem ukrajinských dětí a v dohodě se školou pomůže na místě řešit témata, která budou v danou chvíli pro danou školu relevantní. Školy se však mohou o podporu přihlásit i samostatně prostřednictvím InspIS HELPDESK. Pro úspěšnou integraci je zcela více
MŠMT ve spolupráci s ukrajinským ministerstvem školství a Velvyslanectvím Ukrajiny připravilo přehled vzdělávacího systému na Ukrajině v porovnání s více