Projekt IPs Střední článek prošel věcným hodnocením
20. 1. 2023Předložený projekt IPs Střední článek podpory prošel věcným hodnocením a získal doporučení k realizaci. Zápis z Hodnotící komise je k dispozici na st více
Předložený projekt IPs Střední článek podpory prošel věcným hodnocením a získal doporučení k realizaci. Zápis z Hodnotící komise je k dispozici na st více
Střední článek MŠMT organizoval cyklus čtyř online webinářů pro zřizovatele, které probíhaly jednou měsíčně od ledna do dubna 2023. Určeny byly jak pro nové starosty, radní a zastupitele, tak pro ty, kteří již mají ve zřizovatelské roli zkušenosti. Základní informace S cyklem školy, od jejího základního kamene přes provoz až po výběr ředitele, je hodně práce a často více
Pilotáž středního článku podpory se brzy rozšíří. 21. října podepsaly MŠMT a Karlovarský kraj Memorandum o spolupráci při realizaci středního článku. Účelem této spolupráce je zahájení pilotáže středního článku podpory na území Karlovarského kraje v předstihu, než začne působit v celé ČR, aby byla efektivní podpora tamním školám i zřizovatelům dostupná již v průběhu prvního pololetí roku 2023. více
Hlavní informace Charty připravovaných projektů více
Střední článek podpory připravil pro potenciální zájemce o práci v týmu středního článku sérii pěti informačních setkání. Pokud vás zaujal koncept středního článku a zároveň uvažujete o profesní změně, díky těmto setkáním budete mít možnost poznat z blízka metodiky středního článku a jejich práci. V současné době střední článek působí v pilotních okresech Semily a Svitavy, ale od více
Odkaz na metodický portál ČŠI - Kvalitní škola Metodický portál nabízí mnoho různých inspirací zejména pro realizaci vlastního hodnocení školy a poskytuje vedení škol i učitelům na jednom místě mnoho relevantních podkladů využitelných při sledování kvality vzdělávání a při aktivitách vedoucích k jejímu zvyšování. Obsahovou osou, ke které se metodický portál váže, jsou kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání vycházející z modelu tzv. Kvalitní školy, v jednotlivých modifikacích a s popisem té nejvyšší, cílové, tedy tzv. výborné úrovně. K těmto více
Každý vztah potřebuje péči a zájem obou stran, aby fungoval. Zásadním kořením pro něj jsou vzájemný respekt, dialog a spolupráce. Platí to i pro vztah rodina - škola, který je důležitý pro to, aby se tyto dva světy propojily v jeden, kde se dobře učí i vyučuje. Efektivní komunikace a spolupráce mezi učitelem a rodiči více
Metodické kabinety, které fungují od roku 2019 a které aktuálně sdružují více než 2500 učitelů, nově připravily dalších pět metodických příruček s praktickými tipy do výuky. Mohou je zdarma využívat všichni učitelé a řadí se tak vedle workshopů, webinářů nebo konzultací k ICT mezi další formy profesní podpory projektu SYPO a NPI ČR. Na financování projektu se podílí MŠMT a více
Shrnutí hlavních zjištění Počty žáků na základních a středních školách s potřebou podpory Jedním z cílů sledování a hodnocení dopadů distanční výuky v základních a středních školách je ověřit, do jaké míry se daří pomocí doučovacích aktivit zlepšit znalosti a dovednosti žáků, a tím podpořit efektivitu jejich vzdělávacího procesu. Odhad z konce školního roku 2020/2021, více
Obsah výroční zprávy Úvodní slovo ústředního školního inspektora (str. 3) Přehled inspekční činnosti ve školním roce 2020/2021 (str. 10), Předškolní vzdělávání (str. 12), Základní vzdělávání (str. 58), Střední vzdělávání (str. 94), Základní umělecké vzdělávání (str. 124), Zařízení pro výkon ústavní nebo chranné výchovy (str. 132), Školská poradenská zařízení (str. 146), Systémový projekt Komplexní systém hodnocení více