Výzva s názvem: „Implementace Komponenty 3.1 Národního plánu obnovy“
16. 12. 2021Cílem výzvy MŠMT k NPO je přispět k rozvoji digitálního vzdělávání v souladu s vizí Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ a Akčním plánem pr více
Cílem výzvy MŠMT k NPO je přispět k rozvoji digitálního vzdělávání v souladu s vizí Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+ a Akčním plánem pr více
Obsah výroční zprávy Úvodní slovo ústředního školního inspektora (str. 3) Přehled inspekční činnosti ve školním roce 2020/2021 (str. 10), Předškolní vzdělávání (str. 12), Základní vzdělávání (str. 58), Střední vzdělávání (str. 94), Základní umělecké vzdělávání (str. 124), Zařízení pro výkon ústavní nebo chranné výchovy (str. 132), Školská poradenská zařízení (str. 146), Systémový projekt Komplexní systém hodnocení více
Základní identifikace výzvy Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1 – Malá Strana IČO: 00022985) (dále jen „ministerstvo“) vyhlašuje tuto výzvu k podání návrhů projektů k zajištění dalšího postupu na základě zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla) a zákona č. 111/1998 Sb., více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (dále jen „poskytovatel“) vyhlásilo dne 8. 12. 2021 veřejnou soutěž ve výzkumu, vývoji a inovacích více
Metodika šetření Metodika šetření, které bylo realizováno v období od listopadu 2019 do října 2020 a pokračovalo v období měsíců dubna a května 2021, je založena na konceptu případových studií třinácti vybraných základních škol (dále jen „škola“), ve kterých byla provedena tematicky zaměřená inspekční činnost. Výběr těchto škol byl založen na jejich úspěšnosti jednak v více
V souvislosti s nárůstem karantén v předškolním vzdělávání v důsledku vývoje pandemie nemoci covid-19 a vzhledem k tomu, že v následujícím období se karanténa pravděpodobně dotkne i mnoha dalších mateřských škol, připravila Česká školní inspekce na základě zkušeností mateřských škol s realizací distančního vzdělávání jednoduchý přehled, který může školám pomoci distanční vzdělávání předškolních dětí v více
Od nástupu pandemie covid-19 Česká školní inspekce sledovala a vyhodnocovala realizaci distančního vzdělávání a nabízela pro jeho udržitelnost a efektivitu konkrétní doporučení. V letošním školním roce Česká školní inspekce sleduje a hodnotí dopady pandemie na přípravu a organizaci vzdělávání, na práci učitelů i na samotné vzdělávání žáků přímo ve školách. I když je vzdělávání realizováno prezenčně, dochází ke stanovování karantén tříd i celých škol. Protože lze předpokládat, že se karanténa bude postupně dotýkat mnoha tříd a škol, připravila Česká školní inspekce na základě zkušeností, které školy v průběhu realizace více
Národní plán obnovy (dále NPO) je souhrnem reforem a investic, které bude Česká republika realizovat v letech 2021 - 2027 z evropského Nástroje pro oživení a odolnost. Tvoří ho šest pilířů: Digitální transformace (27 854 mil. Kč), Fyzická infrastruktura a zelená tranzice (85,2 mld. Kč), Vzdělávání a trh práce (41 006 mil. Kč), Instituce a regulace a podpora podnikání v reakci na COVID-19 (10 895 mil. Kč), Výzkum, vývoj a inovace (13 200 mil. Kč) a Zdraví a odolnost obyvatel (12 441 mil. Kč). více
Soutěže jsou rozděleny do čtyř oblastí dle jejich zaměření: předmětové, umělecké, sportovní, ostatní. Jaké informace seznam soutěží obsahuje Stejně jako v předchozích letech jsou uvedeny u všech soutěží kontaktní adresy organizátorů a termíny konání jednotlivých kol. Konkrétní informace k soutěži zveřejňuje pořadatel ústředního kola v rámci propozic. Forma konání soutěží může být kombinovaná, tj. soutěže více
Obsah Infografika se změnami (leden až březen 2021) Úpravy maturitních zkoušek (březen 2021) Závěrečné zkoušky Absolutoria Další podrobné informace o maturitách, závěrečných zkouškách a jednotným přijímacím zkouškám (březen 2021) Infografika se změnami (leden až březen 2021) Úpravy maturitních zkoušek (březen 2021) Společná část MZ Didaktické testy (DT) proběhnou v jarním zkušebním období v posunutých termínech, a více